Dbamy o stan techniczny pojazdów naszych klientów

Tydzień Trybunalski Sobota, 16 listopada 201316
Rozmowa z Marianem Fornalikiem, właścicielem firmy Autoperfekt w Piotrkowie
Dbamy o stan techniczny pojazdów naszych klientów

- TT: Autoperfekt wygrał ranking portalu ePiotrkow.pl na najlepszy warsztat samochodowy w Piotrkowie po “sportowej walce” do ostatniej chwili. Czujecie satysfakcję?
- Marian Fornalik: Tak, jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani. Przede wszystkim chciałbym podziękować klientom, którzy wysyłali SMS-y na nasz warsztat.

 

- Czym konkretnie się zajmujecie?
- Prowadzimy usługi w zakresie obsługi i naprawy ze strony eksploatacyjnej pojazdów, takie jak: geometria, przeglądy techniczne (bez wbijania w dowód rejestracyjny), okresowe. Generalnie dbamy o stan techniczny pojazdów naszych klientów.

 

- A jaki jest stan techniczny pojazdów w naszym regionie?
- Piotrków ma dość dużą gamę samochodów. Więcej pieniędzy w kieszeni dają nam dziury w naszych drogach. Ale mimo wszystko piotrkowianie dbają o swoje pojazdy.

 

- Najwięcej pracy macie chyba po okresie zimowym, gdy tych dziur w piotrkowskich drogach jest najwięcej.
- Okres zimowy i wczesnowiosenny to są najczęściej uszkodzenia zawieszenia, instalacji elektrycznej. Klienci często nie widzą, gdzie wjeżdżają, do tego swoje “robią” krawężniki. Staramy się auta doprowadzić do takiego stanu, aby nasi klienci mogli później bezpiecznie dojechać na wakacje.

 

- A jakim sprzętem dysponujecie?
- Sprzęt jest coraz nowocześniejszy, jest to związane z wymogami klientów, którzy kupują coraz lepsze samochody. Staramy się dogonić serwisy autoryzowane.

 

- Dziś często auta są bardzo skomplikowane technicznie, skomputeryzowane. Dawniej można było fiata 126 p rozebrać samemu praktycznie “do zera”, a potem bez problemu go złożyć.
- Zgadza się. Ale my dziś mamy taki sprzęt, że 95% usterek jesteśmy w stanie wykryć i naprawić.

 

- Sprzęt to nie wszystko, potrzebna jest też wykwalifikowana i doświadczona kadra.
- Mam kilku doświadczonych pracowników. Współpracujemy z firmami, które szkolą ludzi, aby ci wiedzieli, jak podejść do danego problemu.

 

- Młodzież garnie się do zawodu mechanika? Dziś dopiero odtwarzane jest szkolnictwo zawodowe, które zostało zlikwidowane po transformacji systemu.
- U nas można się nauczyć zawodu. Mechanicy mają przydzielonych uczniów. Kiedyś miałem 5 - 6 uczniów, dziś 1 - 2 rocznie. Nie ma kogo szkolić.

 

- Jak długo klient czeka na swoje auto?
- Jest to uzależnione od rodzaju usterki. Czas oczekiwania od 1 do 3 dni. Z częściami nie mamy problemu.

 

- Naprawiacie wszystkie marki samochodów, od popularnego kiedyś “malucha” do najbardziej nawet skomplikowanego suva?
- Tak, nawet wartburga mamy w naprawie. Dla jednego najlepszym wozem jest fiacik, a dla innego mercedes z najwyższej półki.

 

- Jeśli ktoś jest zainteresowany usługą w Pana firmie, to w jaki sposób może się z Państwem skontaktować?
- Najlepiej oczywiście jest przyjechać lub podejść na ulicę Kostromską 41 (dawny LOK), można też skontaktować się telefonicznie pod nr: 606-712-607 lub 733-90-51 albo wysłać e-mail na adres: autoperfekt@poczta.onet.pl.

 

Rozmawiał AW


Zainteresował temat?

4

8


Zobacz również

Komentarze (16)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

klient  ~klient (Gość)16.11.2013 22:51

jeszcze dodaje wam do tematu ze u nich za praktycznie za byle jaka naprawę zdzierają dużo za robociznę przykładowo średnio 100 zł

00


ja ~ja (Gość)16.11.2013 21:54

"ktos" napisał(a):


Ja się muszę zgodzić z moim przedmówcą, sama jestem właścicielką tańszego auta i muszę przyznać, że ilekroć tam byłam czułam się "olana". Nie wiem, może mieli akurat więcej klientów, w każdym razie ja się zraziłam i już więcej tam nie pojadę.

00


ktoś ~ktoś (Gość)16.11.2013 20:30

przykra sprawa ale Pan Marian F. naprawia w swoim warsztacie zazwyczaj auta które są autami z wyższej półki a jak juz ktoś przyjedzie tańszym autem to już jest traktowany jak wyrzutek i wiem to z czteroletniego doświadczenia, z tą firmą, kasa niestety zawsze najważniejsza .... a godność czlowieka jest zawsze na ostatnim miejscu.

10


Piotrkowianin Piotrkowianinranga16.11.2013 19:16

Cytuję:
można też skontaktować się telefonicznie pod nr: (...) 733-90-51

Nie ma takiego numeru, nie ma takiego numeru...

00


gość ~gość (Gość)16.11.2013 11:30

Ważne jest, żeby był uczciwy. Mam przykre doświadczenie w tej dziedzinie....

00


streetfighter86 ~streetfighter86 (Gość)16.11.2013 09:51

Szkoda że chociaż do zdjęć nie pozamiatali garażu ;D

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat