Lojalni kontrahenci niewątpliwie stanowią solidny filar, na którym możemy opierać kolejne etapy naszego sukcesu. Dobry i lojalny partner w biznesie to nie tylko pomocna dłoń w razie problemów, ale także doskonały sposób na budowanie dobrego wizerunku firmy – wizerunku opartego na zaufaniu, które ma szansę zaprocentować wśród kolejnych potencjalnych kontrahentów. Pozycja i stabilizacja, jaką gwarantują lojalni partnerzy, jest po prostu bezcenna. Jak więc budować relacje z kontrahentami oparte na lojalności i zaufaniu?
Rozpocznij od doświadczenia
Zadanie to niestety nie należy do prostych. Samo zdobycie lojalności nie jest zadaniem łatwym, a jej podtrzymanie jest jeszcze trudniejsze. Wymaga ogromnego zasobu wiedzy, doświadczenia w tym zakresie oraz całego szeregu działań, które realizowane krok po kroku mają szansę na powodzenie. Dlatego też warto szukać takich rozwiązań, które pomogą zrealizować wymarzony cel i zaoszczędzą czas i zbędny wysiłek. Doskonałym przykładem są kompleksowe programy lojalnościowe firmy Sodexo - zobacz stronę www.
Poparte wieloletnim doświadczeniem firmy, zdobywanym aż w 80 krajach całego świata, oraz otwartością i wymianą doświadczeń pomiędzy pracownikami stanowią one jedno z najskuteczniejszych narzędzi budowania lojalności kontrahentów. Ich ogromna skuteczność znajduje odzwierciedlenie w licznych badaniach rynkowych, a także w zadowoleniu przedsiębiorców, wśród których cieszą się coraz większą popularnością.
Korzystaj z mądrych rozwiązań
Przedsiębiorcy decydujący się na zastosowanie kompleksowych programów lojalnościowych firmy Sodexo (http://sodexolojalnosc.pl/lojalnosc/) od pierwszych etapów związanych z ich przygotowaniem otaczani są fachową pomocą specjalistów firmy. Pomoc ta dotyczy również konsultacji prawno-biznesowych, gwarantujących poczucie bezpieczeństwa podczas trwania całej akcji. Organizator zaangażowany jest czynnie w prowadzone działania. Ma on również możliwość wprowadzania zmian podczas realizowania programu, związanych na przykład ze zmieniającą się sytuacją firmy.
Na bieżąco jest informowany o przebiegu akcji, a także ma możliwość śledzenia wyników uczestników oraz kontaktu z nimi i wymiany uwag oraz doświadczeń, co bezpośrednio wpływa na umocnienie relacji. Ponadto organizator ponosi koszty związane wyłącznie z osiągniętymi wynikami, a nie z samą obsługą programów. Biorąc pod uwagę oszczędność budżetu oraz wysoką skuteczność kompleksowych programów lojalnościowych, łatwo zauważyć, że są one dużo korzystniejszą opcją niż inwestycja w kampanię reklamową. Reklama jest nie tylko mało skuteczna, ale też dużo droższa, a co gorsza, przedsiębiorca nie ma żadnego wpływu na jej przebieg.
Stawiaj na długotrwałe efekty
Wysoka skuteczność programów lojalnościowych Sodexo to wynik między innymi ich kompleksowości oraz długofalowości. Programy uwzględniają indywidualne cechy i potrzeby uczestników, nie tylko podczas określania grupy docelowej, ale również podczas opracowywania katalogu nagród. Ponadto każdy z klientów sam decyduje o wyborze odpowiedniej nagrody. Dzięki rozbudowanym narzędziom komunikacyjnym może na bieżąco śledzić swoje wyniki, szukać odpowiedzi na nurtujące go pytania, wyrażać swoje opinie, a także sam decydować, kiedy chce zamienić zgromadzone punkty na wybraną nagrodę.
Kompleksowe programy lojalnościowe firmy Sodexo krok po kroku budują lojalność kontrahentów, rozpoczynając od zainteresowania klienta, poprzez jego zaangażowanie w przebieg całej akcji, aż po wytworzenie pozytywnych relacji, które są wyjątkowo długotrwałe.