Artykuły do tagu: produkt

Etykiety samoprzylepne ich wykorzystanie we współczesnej gospodarce.
Etykiety samoprzylepne są bardzo popularnym nośnikiem informacji wykorzystywanym do oznaczenia produktów gotowych. Ich rolą jest informowanie o składzie, przeznaczeniu, czy innych ważnych aspektach danego produktu. Dawno w zapomnienie odeszły jednak czasy etykiet stricte informacyjnych. Etykieta dzisiaj nie tylko informuje, ale również zdobi, stając się jednym z wyróżników produktu na sklepowej półce. To właśnie opakowanie, którego częścią jest etykieta pozwala na osiągnięcie sukcesu na bardzo wymagającym konkurencyjnym rynku. W tym artykule przedstawimy sposoby na wyróżnienie się spośród tłumu konkurentów oraz opowiemy w jakich innych obszarach znajdują zastosowanie etykiety samoprzylepne.
Maj z Lewiatankami w sklepach PSH Lewiatan
Od marca we wszystkich sklepach PSH Lewiatan trwa największa w historii sieci akcja konsumencka, w której do zdobycia są wyjątkowe maskotki „Lewiatanki”. Na początku maja w ramach akcji pojawi się kilka nowości – produkty marki własnej w okazjonalnej lewiatankowej szacie graficznej oraz puzzle Trefl i kolorowanki dla najmłodszych, których pełnię możliwości będzie można odkryć dzięki nowej wersji aplikacji mobilnej „Lewiatanki” wykorzystującej technologię rozszerzonej rzeczywistość. Dodatkowo 8 maja został ogłoszony w całej sieci „Dniem Lewiatanków” – tylko tego dnia jeden znaczek będzie można zdobyć za zakupy już za 15 zł! Sieć jako pierwsza w Polsce na tak szeroką skalę wykorzystała rozszerzoną rzeczywistość w akcji skierowanej do konsumentów.
Powiat piotrkowski tworzy markę lokalną. Nowe logo i hasło promocyjne
"Powiat Piotrkowski - Prosto z serca", tak brzmi nowe hasło promocyjne ziemi piotrkowskiej. Przedstawiono je wraz z nowym logiem, inspirowanym kształtem serca, podczas specjalnej konferencji, w której wzięli udział samorządowcy, przedstawiciele organizacji pozarządowych, kół gospodyń wiejskich oraz wytwórcy lokalnych produktów. Spotkanie odbywało się zachowaniem wszelkich rygorów sanitarnych, ale pomimo to przebiegło w doskonałej atmosferze i padły liczne pomysły dotyczące dalszej strategii promocji powiatu.
Nowy trend kosmetyczny: produkty CBD
Kiedy na rynku pojawiły się kosmetyki i kremy z olejem CBD, wiele osób miało wątpliwości co do ich skuteczności i bezpieczeństwa. Jednak najnowsze statystyki wykazały, że sprzedaż kosmetyków z nowym składnikiem CBD wzrosła aż o 99% w 2019 roku. To efekt ich skuteczności i potwierdzonego bezpieczeństwa.
Miód wielokwiatowy produktem regionalnym ziemi piotrkowskiej
Piotrkowski Miód Wielokwiatowy, dzięki staraniom samorządu powiatu piotrkowskiego i lokalnych pszczelarzy, został wpisany na listę produktów regionalnych i tradycyjnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
Przegląd smaków ziemi piotrkowskiej
W siedzibie piotrkowskiego Starostwa Powiatowego królowały w środę regionalne przysmaki. Zapach lokalnych dań unosił się już przed budynkiem przy ul. Dąbrowskiego. Do Piotrkowa Trybunalskiego przyjechały reprezentantki 14 kół gospodyń wiejskich z całego regionu, które zaprezentowały to, co potrafią robić najlepiej.
Produkty ziemi piotrkowskiej trafią do piotrkowskich hoteli i restauracji?
Promocja lokalnych produktów – miodów, serów, wędlin to cel współpracy, jaką podjęły miasto Piotrków i powiat piotrkowski. Efektem wspólna organizacja Trybunalskiego Festiwalu Smaku. Co dalej?
Zastanawiają się, jak promować lokalne produkty
Forum Produktów Lokalnych rozpoczęło się w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim. Spotkanie ma na celu wypracowania wspólnej strategii promowania lokalnych wyrobów.
Łódzkie produkty spożywcze na chińskich stołach
Rozpoczęła się rekrutacja na nieodpłatne szkolenie przygotowujące łódzkich przedsiębiorców branży spożywczej do nawiązania współpracy handlowej z kupcami z Chin. Odbędzie się ono w piątek 9 lutego 2018. Spośród uczestników szkolenia wybranych zostanie 5 firm – ich przedstawiciele w marcu br. wezmą udział w profesjonalnie przygotowanej i w pełni sfinansowanej misji gospodarczej. Jej areną będzie główny ośrodek handlu w Chinach Zachodnich, miasto Chengdu. Celem zaś – trafienie do serc kilkuset milionów chińskich konsumentów. Przez żołądek rzecz jasna.
Tylko właściwie kiedy był ten mecz?
Świece, szaliki, pendrive'y, ręczniki, pościel, jogurty, śledziki... Czarę goryczy przepełniły pomidorki koktajlowe, kocia karma z piłką na opakowaniu i papier toaletowy w składających się do strzału (tylko w co?) piłkarzy. Jak nie zwariować od tego Euro 2012?
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat