Etykiety samoprzylepne są bardzo popularnym nośnikiem informacji wykorzystywanym do oznaczenia produktów gotowych. Ich rolą jest informowanie o składzie, przeznaczeniu, czy innych ważnych aspektach danego produktu. Dawno w zapomnienie odeszły jednak czasy etykiet stricte informacyjnych. Etykieta dzisiaj nie tylko informuje, ale również zdobi, stając się jednym z wyróżników produktu na sklepowej półce. To właśnie opakowanie, którego częścią jest etykieta pozwala na osiągnięcie sukcesu na bardzo wymagającym konkurencyjnym rynku. W tym artykule przedstawimy sposoby na wyróżnienie się spośród tłumu konkurentów oraz opowiemy w jakich innych obszarach znajdują zastosowanie etykiety samoprzylepne.
Od marca we wszystkich sklepach PSH Lewiatan trwa największa w historii sieci akcja konsumencka, w której do zdobycia są wyjątkowe maskotki „Lewiatanki”. Na początku maja w ramach akcji pojawi się kilka nowości – produkty marki własnej w okazjonalnej lewiatankowej szacie graficznej oraz puzzle Trefl i kolorowanki dla najmłodszych, których pełnię możliwości będzie można odkryć dzięki nowej wersji aplikacji mobilnej „Lewiatanki” wykorzystującej technologię rozszerzonej rzeczywistość. Dodatkowo 8 maja został ogłoszony w całej sieci „Dniem Lewiatanków” – tylko tego dnia jeden znaczek będzie można zdobyć za zakupy już za 15 zł! Sieć jako pierwsza w Polsce na tak szeroką skalę wykorzystała rozszerzoną rzeczywistość w akcji skierowanej do konsumentów.
"Powiat Piotrkowski - Prosto z serca", tak brzmi nowe hasło promocyjne ziemi piotrkowskiej. Przedstawiono je wraz z nowym logiem, inspirowanym kształtem serca, podczas specjalnej konferencji, w której wzięli udział samorządowcy, przedstawiciele organizacji pozarządowych, kół gospodyń wiejskich oraz wytwórcy lokalnych produktów. Spotkanie odbywało się zachowaniem wszelkich rygorów sanitarnych, ale pomimo to przebiegło w doskonałej atmosferze i padły liczne pomysły dotyczące dalszej strategii promocji powiatu.
Kiedy na rynku pojawiły się kosmetyki i kremy z olejem CBD, wiele osób miało wątpliwości co do ich skuteczności i bezpieczeństwa. Jednak najnowsze statystyki wykazały, że sprzedaż kosmetyków z nowym składnikiem CBD wzrosła aż o 99% w 2019 roku. To efekt ich skuteczności i potwierdzonego bezpieczeństwa.
Piotrkowski Miód Wielokwiatowy, dzięki staraniom samorządu powiatu piotrkowskiego i lokalnych pszczelarzy, został wpisany na listę produktów regionalnych i tradycyjnych Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi.
W siedzibie piotrkowskiego Starostwa Powiatowego królowały w środę regionalne przysmaki. Zapach lokalnych dań unosił się już przed budynkiem przy ul. Dąbrowskiego. Do Piotrkowa Trybunalskiego przyjechały reprezentantki 14 kół gospodyń wiejskich z całego regionu, które zaprezentowały to, co potrafią robić najlepiej.
Promocja lokalnych produktów – miodów, serów, wędlin to cel współpracy, jaką podjęły miasto Piotrków i powiat piotrkowski. Efektem wspólna organizacja Trybunalskiego Festiwalu Smaku. Co dalej?
Forum Produktów Lokalnych rozpoczęło się w siedzibie Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim. Spotkanie ma na celu wypracowania wspólnej strategii promowania lokalnych wyrobów.
Rozpoczęła się rekrutacja na nieodpłatne szkolenie przygotowujące łódzkich przedsiębiorców branży spożywczej do nawiązania współpracy handlowej z kupcami z Chin. Odbędzie się ono w piątek 9 lutego 2018. Spośród uczestników szkolenia wybranych zostanie 5 firm – ich przedstawiciele w marcu br. wezmą udział w profesjonalnie przygotowanej i w pełni sfinansowanej misji gospodarczej. Jej areną będzie główny ośrodek handlu w Chinach Zachodnich, miasto Chengdu. Celem zaś – trafienie do serc kilkuset milionów chińskich konsumentów. Przez żołądek rzecz jasna.
Świece, szaliki, pendrive'y, ręczniki, pościel, jogurty, śledziki... Czarę goryczy przepełniły pomidorki koktajlowe, kocia karma z piłką na opakowaniu i papier toaletowy w składających się do strzału (tylko w co?) piłkarzy. Jak nie zwariować od tego Euro 2012?