artykuł sponsorowany

Pozycjonowanie stron internetowych pod SEO

Poniedziałek, 30 sierpnia 2021
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, możliwość umieszczenia witryny wśród pierwszych pozycji, które pojawiają się na stronie w głównych wynikach wyszukiwania (nazywanych również SERP, skrót od Search Engine Result Page) ma zasadnicze znaczenie dla przyciągnięcia uwagi nowych, potencjalnych klientów.
Pozycjonowanie stron  internetowych pod SEO

 

Gdy użytkownik przeszukuje strony internetowe, na przykład korzystając z wyszukiwarki Google, oczywistym jest, że aby znaleźć informacje lub usługę, której potrzebuje, kliknie najwyżej pozycjonowane linki znajdujące się na pierwszej stronie wyników.

SEO pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach

 

Skuteczne pozycjonowanie strony www (Google w pierwszej kolejności, ale nie zapominajmy też o Bing i Yahoo!) nie dzieje się przez przypadek. Jeśli chcesz, aby Twoja witryna była w stanie dobrze się pozycjonować, musisz zwrócić uwagę na kilka czynników rankingowych. Zobaczmy razem, czym one są.

 

Umieszczanie stron internetowych: na jakie czynniki rankingowe należy zwrócić uwagę?

 

Aby cieszyć się wyższym współczynnikiem klikalności (CTR), witryna powinna plasować się na pierwszym miejscu w wyszukiwarkach. Strategia pozycjonowania strony internetowej opiera się na SEO, czyli Search Engine Optimization. Optymalizacja strony internetowej dla wyszukiwarek jest podzielona na dwa różne obszary:

  • SEO on-page
  • Off-page SEO

Zakładając, że większość wyszukiwań online prowadzonych przez użytkowników odbywa się dzięki Google, zobaczmy, jakie są główne czynniki pozycjonowania SEO brane pod uwagę przez tę wyszukiwarkę.

 

SEO strony internetowej: najważniejsze czynniki rankingowe Google

 

Wszystkie strony w witrynie muszą być zoptymalizowane, a optymalizacja rozpoczyna się od wyszukania najlepszego słowa kluczowego na podstawie tematu poruszanego w danym tekście.

Po zdefiniowaniu głównego słowa kluczowego wyszukiwanie jest rozszerzane przez identyfikowanie powiązanych słów kluczowych. Gdy masz panel słów kluczowych do użycia, rozpoczyna się proces optymalizacji na stronie, który zasadniczo opiera się na optymalizacji jej zawartości.

 

Oto, co musisz zrobić i jakie są najważniejsze czynniki, które pomagają twojej witrynie w rankingu:

  • Tag tytułu
  • Meta title (znacznik opisu)
  • Adres URL
  • Tekst strony
  • Multimedia
  • Linki wewnętrzne
  • Łącze wychodzące
  • Responsywna konstrukcja
  • Prędkość ładowania

Tag tytułu

 

Jest to tytuł strony (możesz ją zobaczyć, patrząc na tytuł otwartej karty w przeglądarce i najeżdżając na nią kursorem). Wpisz tag tytułu, wpisując główne słowo kluczowe na początku tytułu.

 

Meta title (znacznik opisu)

 

Jest to krótki tekst, w którym opisujesz zawartość strony w przyciągający wzrok sposób. Ten tekst (którego długość nie może przekraczać 160 znaków) jest tym, który pojawia się w SERPS poniżej tytułu strony. Chociaż ostatnio nie jest jednym z najważniejszych czynników rankingowych w Google, ten tekst wpływa na współczynnik klikalności, który jest istotnym czynnikiem w rankingu witryny. Aby zoptymalizować opis meta, upewnij się, że zawiera on słowo kluczowe, najlepiej na początku tekstu.

 

Adres URL

 

Innym ważnym czynnikiem dotyczącym umieszczania witryny sieci Web jest adres URL stron. Każda strona musi mieć unikatowy, przejrzysty, krótki i przyjazny dla użytkownika adres URL. Odpowiednio zoptymalizowany adres URL strony, może sprawić, że zbiega się on z przerywanym słowem kluczowym referencyjnym. Jeśli na przykład strona skupia się na "damskiej strojach kąpielowych", adres URL może być "strój kąpielowy-kobieta".

 

Tekst strony

 

Zgodnie z technikami pisania seo, aby ułatwić umieszczenie strony dla wybranego słowa kluczowego, należy napisać unikatowy, długi tekst, ewentualnie podzielony na akapity poprzedzone tytułami wyjaśniającymi.

Zalecana minimalna długość tekstu strony wynosi 300 słów, ale im bardziej rozwinięta jest zawartość, tym lepiej, ponieważ w ten sposób można zintegrować wiele powiązanych słów kluczowych, przechwytujących więcej wyszukiwań i pytań użytkowników.

Wprowadź podstawowe słowo kluczowe w tagu H1 (który jest rodzajem drugiego tytułu strony i który nie musi pokrywać się z tagiem tytułu) oraz ciąg pierwszych 100 słów tekstu. Rozpowszechniaj go równomiernie w swoich treściach, ale bez przesady. Integruj również pomocnicze słowa kluczowe w tekście, ewentualnie wstawiając je do tytułów akapitów (H2, H3...).

Kiedy piszesz, zastanów się, jakie pytania użytkownik może zadać na temat, z którym masz do czynienia i spróbuj umieścić je w tekście wraz z odpowiedziami. Kiedy skończysz, zanim opublikujesz swoje treści, przejdź się w butach użytkownika i zadaj sobie pytanie: czy jest to wystarczająco interesujące i kompletne, aby podzielić się tym z innymi?

Bądź ostrożny: wyszukiwarki takie jak Google również przywiązują wagę do jakości tekstu wstawionego na stronie, dlatego ważne jest, aby był dokładny, wolny od błędów gramatycznych i literówek.

W czynnikach rankingowych Google znajduje się również "świeżość" treści, czyli fakt, że tekst został opublikowany lub zaktualizowany niedawno.

 

Grafiki w treści SEO

 

Grafika jest również ważnym czynnikiem w pozycjonowaniu strony internetowej pod SEO. Powinna być w dobrej jakości.

  • Waga: Obrazy nie powinny być zbyt ciężkie, w przeciwnym razie mogą spowolnić czas ładowania strony, co negatywnie wpływa na pozycjonowanie SEO witryny.
  • Nazwa pliku: Nazwij każdy obraz głównym słowem kluczowym lub powiązanym słowem kluczowym, oddzielając słowa myślnikami.
  • Tekst alternatywny: gdy prześlesz obraz, podaj mu opis zoptymalizowany na podstawie słowa kluczowego i zawartości obrazu.

Multimedia

 

Wzbogacenie strony o filmy, infografiki i treści multimedialne zwiększa czas pobytu użytkowników na stronie, co jest kolejnym czynnikiem, który pozytywnie wpływa na pozycjonowanie witryny internetowej.

 

Linki wewnętrzne

 

Linki między stronami w witrynie ułatwiają użytkownikowi nawigację i zwiększają wartość treści google.

 

Łącza wychodzące

 

Są to tak zwane linki wychodzące, czyli te, które wskazują na witryny inne niż własne. Te łącza są postrzegane jako sposób na zapewnienie użytkownikom przydatnych zasobów, dlatego ważne jest, aby wybrać łącza wychodzące, które wskazują na autorytatywne i odpowiednie witryny z tematem omawianym na stronie witryny. Ponownie jednak, jak ze słowami kluczowymi, najlepiej z nimi nie przesadzać.

 

Responsywna konstrukcja

 

Kilka lat temu Google zaczął karać nieresponsywne witryny, czyli nie zoptymalizowane do użytku na ekranach mobilnych.

 

Prędkość ładowania

 

Powolne ładowanie witryny może sprawić, że użytkownicy będą mieli tendencję do zamykania strony w celu wyszukania innych, podobnych treści. Aby przyspieszyć ładowanie stron w witrynie, należy skompresować obrazy, użyć sieci dostarczającej zawartość (CDN) lub wybrać usługę hostingu sieci Web, która zapewnia lepszy czas ładowania.

 

SEO off-page

 

SEO off-page polega przede wszystkim na nabyciu linków przez inne strony. Mówimy o tak zwanym backlinking lub link building. Jest to praktyka linków przychodzących na twoją stronę z innych witryn lub blogów.

Jeśli autorytatywna witryna wstawi link do twojej witryny, Google zinterpretuje to jako wskazówkę, że jesteś wiarygodną witryną, zwiększając w ten sposób uprawnienia domeny, ułatwiając tym samym pozycjonowanie stron internetowych.

 

Najczęstszymi sposobami uzyskania linków zwrotnych są:

  • Rozpowszechnianie komunikatów prasowych (z linkami do strony);
  • Rozpowszechnianie interesujących treści, takich jak przewodniki i dokumenty;
  • Partnerstwo z innymi podobnymi witrynami lub blogami w celu wymiany powiązań ze sobą.

Pierwsze przychodzące linki ze źródeł złej jakości, mogą dać efekt przeciwny do zamierzonego, więc należy zachować ostrożność!

 

Jakie elementy penalizują pozycjonowanie stron www?

 

Wypychanie słów kluczowych

 

Za tym nieco tajemniczym terminem kryje się praktyka, która jest postrzegana negatywnie przez Google: nadmierne używanie słów kluczowych. Wielu uważa, że powtarzanie słowa kluczowego tak często, jak to możliwe na stronie, pomaga w pozycjonowaniu. To błędny tok myślenia! Jak podkreślane jest w wyszukiwarce google, słowa kluczowe znalezione w treści nie powinny być powtarzane w sposób ciągły w tekście, ale muszą być rozprowadzone równomiernie i odpowiednio, aby czytanie było przyjemne.

 

Przerwane łącza

"Przerwane linki" to te, które prowadzą do stron internetowych, które nie są już dostępne (te, które wyświetlają komunikat o błędzie 404, na przykład). Obecność wielu uszkodzonych linków na stronie skutkuje karą Google, ponieważ jest to oznaka słabej konserwacji witryny.

Duplikowanie zawartości

Posiadanie identycznej zawartości w witrynie, skopiowanej z innych witryn lub tylko nieznacznie zmodyfikowane jest czynnikiem karanym. Pamiętaj: Twoje treści muszą być zawsze oryginalne, unikalne i zgłębiające temat!

Audyt SEO a pozycjonowanie strony internetowej

Seo Audyt to podstawowa analiza optymalizacji i pozycjonowania strony internetowej. Jeśli jesteś właścicielem firmy i chcesz, aby Twoja witryna miała doskonałą widoczność w Internecie, ważne jest, aby wykonać tego typu kroki, które ocenią kondycję strony www i podejmą działania w razie potrzeby.

 

Co to jest audyt SEO?

 

SEO Audyt to analiza techniczna, strukturalna i merytoryczna stron internetowych lub e-commerce, która pozwala zidentyfikować jej mocne i słabe strony, w celu zaplanowania prawidłowej strategii optymalizacji i pozycjonowania.

W praktyce jest to dokument techniczny i diagnostyczny, który obrazuje stan zdrowia witryny i wskazuje zmiany i poprawki, które należy wprowadzić, w celu zwiększenia ruchu organicznego z wyszukiwarek.

Dlaczego audyt SEO ma kluczowe znaczenie dla pozycjonowania?

SEO Audyt jest podstawową i priorytetową działalnością, w porównaniu z innymi działaniami SEO, ponieważ pozwala na korygowanie wszelkich błędów, które znajdują się u podstawy witryny, i uniemożliwiających jej wyrażenie swojego potencjału, takie jak nieprawidłowa struktura nawigacji lub niepotrzebne wydatki na zasoby skanowania wyszukiwarek.

Jedynie poprzez skorygowanie problemów stwierdzonych podczas audytu SEO możliwa będzie maksymalizacja skutków wszelkich działań SEO przeprowadzonych później, co w przeciwnym razie mogłoby mieć niewielki lub żaden wpływ na widoczność witryny.

Jest to również analiza, która powinna być powtarzana okresowo a nie jednorazowo, podobnie jak w przypadku upływu czasu i zmian, witryny, które stale przesyłają nowe treści (na przykład eCommerce lub blogi), wymagają przeglądu z powodu błędów, które mogą być obecne na nowych stronach.

 

Jak jest zorganizowany audyt SEO

 

Seo Audyt jest podzielony na kilka obszarów analizy:

  • Czynniki techniczne, dostępność i indeksowanie – analizowane są wszystkie parametry wpływające na dostępność witryny przez wyszukiwarki i odwiedzających.
  • -Problemy HTTPS i mieszane treści
  • - roboty.txt
  • - Mapa witryny XML - kody HTTP - przekierowanie łańcuchów - architektura witryny - szybkość witryny - zduplikowane treści - kanoniczne adresy URL - dynamiczne adresy URL - przyjazne dla urządzeń mobilnych - strony indeksowane - i inne
  • Przeprowadzana jest analiza poszczególnych stron witryny i identyfikowanie wszelkich błędów w czynnikach pozycjonowania na stronie:
  • - długość i tytuł powielania – długość i powielanie – optymalizacja grafiki – łączenie wewnętrzne i zewnętrzne – oraz inne elementy sterujące
  • Analiza page off SEO – przeprowadzana jest analiza przychodzących linków do witryny, podświetlająca stronę połączoną (stronę główną lub wewnętrzna), typ, ilość i jakość linków, a także rodzaj używanych kotwic (marka, adres URL, słowo kluczowe itp.).
  • Analiza treści – przeprowadzana jest analiza zawartości próbki stron, zazwyczaj tych, które są uważane za najbardziej istotne, w celu podkreślenia jakości tekstów, optymalizacji struktury i prawidłowej identyfikacji zamiaru wyszukiwania, w odniesieniu do treści konkurentów, które znajdują się na pierwszych miejscach wyszukiwarek.

Kiedy potrzebny jest audyt SEO?

 

Najlepiej jest złożyć wniosek o audyt SEO przed rozpoczęciem innych działań promocyjnych w witrynie (Reklamy na Facebooku, Google Ads, SEO Consulting, Link Building, Reklama w innych kanałach). Audyt SEO to usługa, która ma być używana we wszystkich sytuacjach, w których ruch jest tracony lub podejmowane działania (restytuowanie strony, zmiana CMS, przegląd treści itp.) nie dają zadowalających wyników.

Jeśli Twoja witryna nie spełnia wszystkich wymagań Google, nie będzie w stanie uzyskać wyników, na które liczysz! Audyt Seo pozwala zidentyfikować wszystkie te aspekty, które mogą ograniczyć indeksowanie witryny, aby rozwiązać problemy i poprawić ich pozycjonowanie SEO!

 

Analiza audytu SEO

 

Czy masz stronę internetową, która NIE generuje kontaktów lub obrotów?

Audyt SEO jest pierwszym krokiem do rozpoczęcia działalności pozycjonowania strony w wyszukiwarce Google.

Jeśli witryna ma problemy techniczne lub nie spełnia wytycznych Google, będzie miała większe trudności z indeksowaniem i znalezieniem jej przez potencjalnych Klientów.

 

Co to jest audyt Seo?

 

Z SEO Report lub SEO Audyt odnosimy się do dogłębnej analizy strony internetowej, która uwzględnia wszystkie czynniki mające wpływ na poziomie pozycjonowania Seo:

  • Techniczne Seo
  • Użyteczność i wydajność
  • Link zwrotny
  • Badanie słów kluczowych

Dzięki audytowi SEO właściciel witryny unika:

  • Problemów technicznych
  • Ma wdrożone wszelkie optymalizacje
  • Możliwych kar
  • Nieprawidłowych konfiguracji

To pozwala uzyskać wszystko co niezbędne aby rozwiązać problemy na stronie i faworyzować jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach, a tym samym zwiększa na niej ruch i obroty.

 

SZCZEGÓŁOWY AUDYT SEO

 

Badanie słów kluczowych

 

Badania słów kluczowych, fundamentalne dla sukcesu strony internetowej, dostarczają raport SEO ze wszystkimi słowami kluczowymi / tematami referencyjnymi uporządkowanymi według typu, rodzaju treści, które mają być wyprodukowane i ze wszystkimi szczegółami przydatnymi do samodzielnego pozycjonowania.

 

Link zwrotny

 

Linki zwrotne są jednym z czynników SEO, które najbardziej wpływają na ranking stron internetowych. Raport SEO po szczegółowej analizie wskazuje jak skonfigurować prawidłową aktywność w budowaniu linków.

 

Analiza i wydajność strony www

 

Analiza użyteczności strony, jej wydajności i ścieżki dotarć do konwersji (Lejek), aby zidentyfikować wszelkie problemy i znaleźć rozwiązania, jak poprawić te czynniki.

 

Jakie są korzyści z analizy SEO?

 

Dzięki testowi SEO szybko i łatwo otrzymujesz przegląd rankingu SEO twojej witryny w kluczowych wynikach wyszukiwania, takich jak Google i Bing. Aby twoja prezentacja online odniosła sukces, ważne jest, aby znajdować się na szczycie wyników wyszukiwania. Ponieważ organiczne pozycjonowanie w wyszukiwarkach (tj. naturalne i nieodpłatne) nie może być zautomatyzowane lub zakupione, optymalizacja pod kątem wyszukiwarek stała się jedną z najważniejszych dyscyplin marketingu internetowego.

Analiza miejsc SEO natychmiast pokazuje, co można poprawić. Dzięki analizie SEO można wdrożyć niezbędne środki, koncentrując się na najważniejszych aspektach, a tym samym poprawić pozycjonowanie stron internetowych w trwały sposób i być łatwo odnalezionym przez grupę docelową

 

Jakie są aspekty analizowane przez test SEO?

 

Marcin Zygmunt jeden z pozycjonerów z największym doświadczenie na Polskim rynku (ponad 15 letnim ) uważa , że jednym z nich jest na przykład optymalizacja na stronie: obejmuje to wszystkie środki SEO, które można zastosować bezpośrednio na swojej stronie internetowej. Narzędzie uwzględnia również aspekty poza stroną, analizując linki zewnętrzne skierowane do Twojej strony internetowej.

Na koniec użytkownik otrzymuje informacje o roli mediów społecznościowych w perspektywie SEO i dane dotyczące użyteczności witryny, takie jak przydatne wskazówki dotyczące responsywnego projektowania.

Oprócz powyższych aspektów, narzędzie do analizy seo skanuje stronę internetową we wszystkich jej aspektach, zapewniając podstawę do zaprojektowania i wdrożenia wszystkich niezbędnych środków do optymalizacji witryny. Dzięki tej analizie audyt SEO daje podstawowe informacje do optymalizacji witryny, do której można ostatecznie dodać bardziej szczegółowy opcjonalny raport, który oferuje więcej szczegółów na temat tego, co można jeszcze zoptymalizować.

 

Jak rozpoznać pozytywne wyniki aktywności SEO na stronie?

 

Analiza SEO pokazuje niepoprawnie zaimplementowane linki, tytuły, które warto zoptymalizować, tzw. tytuły meta (zwane też tytułami SEO, tytułami odpowiednich stron i podstron witryny) oraz opisy meta (opisy SEO, odpowiadające im opisy), które można poprawić. Dobry wynik to po prostu odpowiednio dobrane tytuły i opisy, które nie są zbyt długie, zbyt krótkie lub powtarzające się. Narzędzie wskazuje również obecność linków, które nie są już aktywne lub zostały wprowadzone nieprawidłowo. Konieczne jest rozróżnienie między linkami wewnętrznymi, które umożliwiają nawigację i przechodzenie z jednej strony na drugą w tej samej witrynie, a linkami zewnętrznymi, (backlinki), które łączą jedną witrynę z drugą.

Szczególnie ważną rolę odgrywają linki zwrotne, zwłaszcza w zakresie optymalizacji SEO off-page, gdyż są oceniane przez wyszukiwarki jako rekomendacja na korzyść strony, do której odsyła link. W kontekście optymalizacji SEO on-page większe znaczenie mają natomiast linki wewnętrzne: to właśnie poprzez linki wewnętrzne strona uzyskuje przyjazną dla użytkownika strukturę, ważną dla użytkowników, ale przede wszystkim porządek logiczny i hierarchiczny, który ma fundamentalne znaczenie, ponieważ witryna może zostać przeskanowana i zrozumiana przez roboty (zwane również botami) wyszukiwarki.

Założenie jest zatem następujące: im łatwiej wychodzi robotowi nawigacja w wewnętrznej strukturze linków, tym łatwiej będzie użytkownikowi zrozumieć, jak poruszać się po witrynie.

 

Tytuł SEO

 

Tytuł SEO jest bardzo ważnym znacznikiem kodu HTML strony internetowej. Znajduje się on na początku dokumentu HTML, przed innymi oznaczeniami meta. W przypadku bota wyszukiwania w wyszukiwarkach, tytuł ma szczególne znaczenie: w wynikach wyszukiwania, tak zwanych SERP (strony wyników wyszukiwania), tytuł jest wyświetlany tak samo jak tytuł poszczególnych wyników. Długość tytułu jest zatem bardzo ważna: jest mierzona w Google w pikselach, a nie w znakach. Jeśli tytuły przekraczają dozwoloną długość w pikselach, zostaną odcięte, pokazując elipsy. Idealny tytuł SEO powinien zawierać słowo kluczowe związane z wyszukiwaniem oraz nazwę marki lub strony internetowej.

Tytuły wyświetlane w treści witryny są również ważne z punktu widzenia SEO. Kod HTML ma różne tagi dla tytułu (H1) i różnych napisów (H2, H3, H4 itd.). W ten sposób możesz podzielić tekst na czytelne akapity i jednocześnie zdefiniować dla każdego z nich słowo kluczowe, co jest ważne zarówno dla czytelnika, jak i bota wyszukiwarki. Tytuł, H1, jest oczywiście najważniejszy dla określenia tematu strony lub artykułu, a zatem jest również najbardziej brany pod uwagę przez robota indeksującego: tutaj należy wpisać główne słowo kluczowe, które określa tematykę całego tekstu i przekazuje to botowi. Jasny i dobrze przemyślany tytuł daje zatem również pozytywny sygnał SEO z przewagą w rankingu strony, a tym samym całej witryny. Tytuły nie powinny być zbyt długie.

 

Jak zoptymalizować opisy SEO strony internetowej pod kątem wyszukiwarek

 

Opisy pojawiają się pod tytułami SEO w Google lub Bing. Opis powinien zwięźle podsumowywać zawartość strony. Następnie odtwarza się meta opis wraz z meta tytułem, który również pełni ważną rolę dla współczynnika klikalności (CTR), zachęcającego użytkownika. Pod względem SEO opis musi być absolutnie unikalny i jednoznaczny oraz nie przekraczać około 160 znaków (również w tym przypadku jest to faktycznie mierzone w pikselach, a nie w znakach), aby nie został pocięty w ramach SERP. Opis SEO może zawierać symbole i znaki specjalne, mające na celu przyciągnięcie uwagi użytkowników. Wzmianka o marce lub nazwie witryny i słowach kluczowych jest zawsze wskazana, ponieważ jest to rejestrowane nie tylko przez wyszukiwarkę, która identyfikuje stronę jako istotną, ale także przez czytelnika, ponieważ jest ona wyróżniona pogrubieniem, jeśli pasuje do terminów.

 

Jak rozpoznać pozytywne wyniki aktywności off-page SEO?

 

Aby osiągnąć pozytywne wyniki pod względem SEO off-page, można zwiększyć liczbę i jakość linków zewnętrznych lub linków wstecznych. Jeśli zobaczysz wiele linków zewnętrznych w narzędziu analitycznym SEO, jest to dobry znak: oznacza to, że analizująca strona zawiera wiele linków przychodzących z innych witryn. W przypadku wyszukiwarek jest to pozytywna wskazówka: skutkiem jest lepsze pozycjonowanie SEO. Duża liczba linków przychodzących z wiarygodnych i odpowiednich witryn odgrywa ważną rolę w określaniu dobrego rankingu SEO: nie tylko liczy ilość, ale także jakość witryn, które wstawiają linki odnoszące się do Twojej strony.

Tworzenie naturalnych łączy (czyli zgodnych z kontekstem, w którym się pojawiają) jest jednym z kluczowych zadań optymalizacji off-page. To ważne, aby spróbować uzyskać jak najwięcej linków, ale jeszcze ważniejsze jest sprawdzenie jakości treści, w której link jest wstawiony i reputacji strony internetowej, na której jest hostowany, jeśli chcemy uzyskać dobry ranking w wyszukiwarkach. W tworzeniu strategii optymalizacji off-page, należy rozważyć kontynuowanie działalności link marketing w sposób ciągły: nienaturalne i skoncentrowane działania w krótkim czasie, mogą prowadzić do kary nałożonej przez wyszukiwarki, ponieważ nie jest to uważane za prawidłową strategię link building.

 

Czy istnieją różnice między pozycjonowaniem strony internetowej pod SEO na komputerze, tablecie i smartfonie?

 

Tak. Strona internetowa, która nie jest zoptymalizowana pod kątem SEO na urządzeniach mobilnych, może być wyświetlana idealnie na ekranach komputerów stacjonarnych, ale już na mniejszych ekranach smartfonów i tabletów poruszanie się na niej może być trudne. Należy w szczególności kontrolować wydajność swoich stron www na urządzeniach mobilnych i określić, czy jest przyjazna dla urządzeń mobilnych: w ten sposób można poprawić jej użyteczność, wdrażając responsywny projekt, ponieważ Google ma tendencję do nagradzania witryn w ten sposób lepszym rankingiem. Responsywne strony automatycznie dostosowują się do rozmiarów ekranu, zapewniając dobrą użyteczność na każdym urządzeniu.

 

 

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

0


reklama

Materiał KWW Z SERCEM DLA PIOTRKOWA

reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat