artykuł zewnętrzny

Jak być widocznym w niemieckiej wyszukiwarce Google.de?

Czwartek, 16 września 2021 515
Branża e-commerce w ostatnich latach mocno zyskała na znaczeniu. Zakupy przez internet cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród konsumentów, którzy cenią sobie oszczędność czasu i pieniędzy. Nie dziwi więc fakt, że polscy przedsiębiorcy zaczynają skupiać swoją działalność w sieci, która pozwala dotrzeć do znacznie szerszego grona potencjalnych klientów – zarówno w kraju, jak i zagranicą.
fot. materiały partnera

Jednym z najbardziej atrakcyjnych rynków okazują się kraje niemieckojęzyczne, gdzie polskie produkty często są synonimem wysokiej jakości. Jednak aby być wysoko w wynikach wyszukiwania w Google.de i cieszyć się dużym ruchem na stronie należy wdrożyć odpowiednie działania. O jakich mowa? Odpowiadamy.

 

Pozycjonowanie strony – dlaczego warto w nie zainwestować?

 

Jeszcze kilkanaście lat temu świat marketingu wyglądał zgoła inaczej – większość działań skupionych było na tradycyjnych sposobach reklamy, takich jak billboardy, standy czy ogłoszenia w mediach. Wraz z rozwojem e-handlu nastąpił jednak zwrot akcji, bo do głosu zaczęły dochodzić zdecydowanie skuteczniejsze narzędzia marketingowe. Mowa głównie o SEO (Search Engine Optimisation), czyli działaniach mających na celu optymalizację strony internetowej w celu zwiększenia jej widoczności i ruchu z wyników wyszukiwania. Odpowiednio przeprowadzone pozycjonowanie wywinduje naszą witrynę na wyższą pozycję w Google, co automatycznie przełoży się na większe dochody ze sprzedaży towarów lub usług. Dobrym przykładem mogą być polskie meble ogrodowe, które cieszą się dużym zainteresowaniem dzięki wysokiej jakości oraz dobrze prowadzonemu procesowi pozycjonowania na niemieckim rynku.

 

Pozycjonowanie w Niemczech – jak to wygląda w praktyce?

 

Branża SEO ma charakter międzynarodowy, dlatego też na całym świecie nie brakuje fachowców specjalizujących się w pozycjonowaniu stron internetowych. Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać, że usługi SEO wszędzie wyglądają tak samo, to schemat działania różni się w zależności od przyjętych standardów w poszczególnych krajach.

 

Dlatego też celowanie w większą widoczność w wyszukiwarce Google.de wygląda nieco inaczej w porównaniu do polskich standardów. W krajach niemieckojęzycznych – Niemczech, Austrii, Szwajcarii czy Liechtensteinie – dużo uwagi poświęca się link buildingowi, gdzie jakość pozyskiwanych linków ma większe znaczenie niż ich ilość. Nie bez znaczenia okazuje się także content marketing i copywriting, gdzie trzeba zwracać szczególną uwagę na poprawność językową publikowanych treści i naturalność przekazu względem native speakerów. Samodzielne działania SEO, zwłaszcza bez doświadczenia, mogą nie dać oczekiwanych efektów, dlatego też konsultacja SEO Niemcy w profesjonalnych agencjach przybliży nas do osiągnięcia sukcesu na niemieckim rynku.


Zainteresował temat?

0

0


reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat