Wykonawca, zgodnie z warunkami kontraktu, wprowadza zmiany w oznakowaniu, aby możliwe było przejście z dotychczasowego układu 1+1 na układ 2+2 (po dwa pasy ruchu w każdym kierunku). - Oznacza to konieczność montażu stalowych barier separacyjnych w osi jezdni. Będzie to wymagało wydzielenia środkowej części jezdni, po której odbywa się ruch. Prace rozpoczną się w okolicach Piotrkowa Trybunalskiego (na 351 km trasy) i będą kontynuowane w kierunku Katowic. Ruch w tym czasie będzie się odbywał po pasach wolnych (przy zewnętrznych krawędziach jezdni). Przewiduje się, że każdego kolejnego dnia prace będą kontynuowane na długości 2 km. Apelujemy o zachowanie szczególnej ostrożności ze względu na ludzi i sprzęt pracujący na jezdni - mówi Maciej Zalewski z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Łodzi.
Z kolei w najbliższy wtorek (14 września) w związku z koniecznością przeprowadzenia prac wykończeniowych (malowanie elementów konstrukcyjnych) na kładce dla pieszych na wysokości Woli Krzysztoporskiej (358 km autostrady), w godzinach od 10.00 do 12.00, w miejscu prowadzonych prac wystąpią ograniczenia w ruchu, który będzie odbywał się wahadłowo. Wykonawca przewiduje kilka przerw, które nie powinny trwać dłużej niż 10-15 min. W tym czasie ruch sterowany będzie ręcznie.
- Śpiewali przeboje Jantar i Grechuty
- Debata prezydencka w Strefie FM za nami
- Rozpoczęcie sezonu motocyklowego w Piotrkowie
- Aeroklub Ziemi Piotrkowskiej z nowym zarządem
- Pirat drogowy zatrzymany przez policjantów
- Płyną kolejne słowa poparcia
- Mam ambitny, realny plan dla Piotrkowa
- Kogo w Piotrkowie poprze PiS?
- Co z poparciem w drugiej turze w Piotrkowie?